o mnie

MINOLTA DIGITAL CAMERAEwelina Modzelewska

jestem absolwentką Filologii Polskiej Uniwersytetu Wrocławskiego. Ukończyłam podyplomowe studia na Uniwersytecie Medycznym we Wrocławiu na kierunku Neurologopedia kliniczna z wczesną interwencją logopedyczną. Tytuł logopedy otrzymałam w Podyplomowym Studium Logopedycznym w Instytucie Filologii Polskiej Uniwersytetu Wrocławskiego. W trakcie dwuletniej edukacji odbyłam praktyki we Wrocławskim Centrum Psychostymulacji, biorąc udział w zajęciach z dziećmi niepełnosprawnymi. Ukończyłam również Podyplomowe Studia „Kwalifikacyjne dla nauczycieli przedszkoli” w Centrum Edukacji Nauczycielskiej we Wrocławiu. Doświadczenie zdobyłam pracując w przedszkolach jako nauczyciel oraz prowadząc zajęcia logopedyczne grupowe i indywidualne w przedszkolach we Wrocławiu, zajęcia logopedyczne z Młodzieżą w świetlicy środowiskowej, a także terapię osób z afazją w Poradni Manass we Wrocławiu.

Uczestniczyłam w wybranych warsztatach i konferencjach:

  • Szkolenie: „Strategiczna metoda usprawniania realizacji fonemów” prowadzone przez prof. UŚ dr hab. Danutę Plutę-Wojciechowską.
  • Kurs: „Terapia logopedyczna dziecka z nieprawidłowościami funkcjonowania aparatu ustno-twarzowego” prowadzony przez mgr Ilonę Brzozowską-Misiewicz.
  • Szkolenie: „Sposoby radzenia sobie z oporem u dzieci” dot. technik behawioralnych i stosowania ich w sytuacjach problemowych, prowadzone przez mgr Małgorzatę Dębską.
  • Warsztaty: „Moje sylabki”-nauka czytania metodą symultaniczno-sekwencyjną prof. Jagody Cieszyńskiej prowadzone przez mgr Agnieszkę Fabisiak-Majcher.
  • Kurs całościowy Terapii Czaszkowo-Krzyżowej (VI modułów)-terapeuta w trakcie certyfikacji, prowadzony przez certyfikowanego instruktora terapeutę TCK mrg Justynę Sadowską.
  • Diagnoza i terapia jąkania i innych zaburzeń płynności mówienia  prowadzone przez dr. n. hum. Mieczysława Chęćka.
  • Zastosowanie elementów metody werbo-tonalnej w terapii dzieci z wadami słuchu i innymi zaburzeniami mowy – część I.
  • Warsztaty szkoleniowe „Terapia sensomotoryczna i korekta dysfunkcji ustno-twarzowych” prowadzone przez dr n. hum. Annę Regner
  • Konferencja „Z dysleksją przez całe życie – dobre praktyki”.
  • Sympozjum „Zaburzenia rozwoju mowy – wybrane metody diagnozy i terapii”.
  • Szkolenie „Diagnoza i terapia dysleksji rozwojowej w teorii”.
  • Szkolenie: „Strategie postępowania diagnostyczno-terapeutycznego w obszarze oralnych funkcji pokarmowych, motorycznych i sensorycznych u noworodków i niemowląt z obciążonym wywiadem neurologicznym”.

Jestem wesołą i spontaniczną osobą. Moją pasją są rowerowe wycieczki po Europie i piesze wędrówki po górach. W wolnych chwilach lubię zatrzymać się przy dobrej książce. Kocham gotować i eksperymentować w kuchni.

Praca z ludźmi daje mi wiele satysfakcji. Ogromną radość sprawia mi uśmiech dziecka, dlatego dokładam największych starań, by swoimi zajęciami przyczynić się do jego rozwoju i radości.